Wat is een frequentielimiet?
Frequentielimieten zijn een manier om een limiet te bepalen voor het aantal advertentievertoningen dat gedurende een bepaalde tijd aan een bezoeker wordt getoond. Het is gemaakt om het doorbranden van de banner te voorkomen en het voorkomt dat bezoekers te vaak naar dezelfde advertentie kijken of erop klikken. Frequency Capping is een geweldige tool voor campagnes waarbij een antwoord wordt gemeten door te klikken.
Een frequentielimiet heeft ook enkele voordelen. Bezoekers worden niet geïrriteerd door te vaak naar dezelfde advertentie te kijken. Het is normaal gesproken ingesteld op één vertoning per bezoeker.
Affiliate marketing woordenlijst
Ontdek de uitgebreide affiliate marketing woordenlijst van Post Affiliate Pro, met essentiële termen zoals 301 redirect, affiliate tracking en commissies. Leer meer over SEO, PPC en e-mailmarketing om je marketingvaardigheden te verbeteren. Bezoek nu voor een diepgaand begrip van de industrie!
Ontdek de uitgebreide Affiliate Programma Directory bij Post Affiliate Pro en verdien extra inkomsten in de media- en marketingindustrie. Verken talloze partnerprogramma's met specifieke commissiestructuren, promotiemateriaal en gratis proefperiodes van 14 dagen. Start vandaag nog en maximaliseer uw verdiensten!
Ontdek hoe u Post Affiliate Pro kunt integreren met toonaangevende e-commerce platformen zoals 11 eShop, 1ShoppingCart, en 2Checkout voor verbeterde conversietracking en partnerrapportage. Start een gratis account en optimaliseer uw online verkoop- en marketingstrategieën eenvoudig. Bezoek nu om meer te leren over onze uitgebreide integratiemogelijkheden en begin met het vergroten van uw online succes!