Wat is geotargeting?
GEO is een bepaald land waarnaar een partner verwijst. Geotargeting is een manier om de geografische locatie van een websitebezoeker te identificeren aan de hand van een uniek IP-adres.
Deze methode wordt gebruikt om informatie over een bezoeker te krijgen voor marketingdoeleinden. Het verhoogt de effectiviteit van de marketing van het bedrijf. Vervolgens is het mogelijk om automatisch een andere inhoud naar bezoekers te brengen op basis van hun locatie. Bezoekers kunnen ook een andere inhoud kiezen door eerst een locatie te kiezen. Wanneer een websitebezoeker een of andere IP-masking tool gebruikt, kunnen de resultaten van Geo-Targeting niet voor 100 procent correct zijn.
Ontdek de kracht van HTML, de opmaaktaal die elke webpagina tot leven brengt. Leer hoe HTML-tags de weergave van tekst en afbeeldingen op het web bepalen. Verken ook aanvullende tools zoals de BusinessDirectory WordPress-module en WorldPay-integratie, waarmee u uw affiliate marketing kunt verbeteren met Post Affiliate Pro. Start gratis en boost uw omzet met de beste partnersoftware!
Ontdek hoe links de kern vormen van webnavigatie en verbindingen creëren tussen pagina's, documenten en afbeeldingen. Leer meer over actieve en inactieve links en hun rol in affiliate marketing. Bezoek onze woordenlijst voor een diepgaand begrip en meld u aan voor een gratis proefperiode met Post Affiliate Pro!